Στις 9/3/2026 και στις 23 /3/2026 πραγματοποιήθηκαν η δεύτερη και η τρίτη Προσομοίωση Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με θέμα “Συμπερίληψη και Δημοκρατία” στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus “Mosaics of Europe”. Πρόκειται για τις διαδικτυακές συναντήσεις μεταξύ των μαθητών του σχολείου μας και μαθητών από σχολεία της Σερβίας και της Μαρτινίκας. Το συντονισμό ανέλαβαν οι ομάδρς της Σερβίας και της Μαρτινίκας αντίστοιχα . Οι Σέρβοι και οι Γάλλοι μαθητές πήραν το ρόλο των Μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, έκαναν προτάσεις και έλυσαν απορίες. Από την πλευρά τους, οι δικοί μας μαθητές ανταποκριθηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον και εξέφρασαν τους δικούς τους προβληματισμούς για το πώς μπορούμε να διευκολύνουμε τις σχέσεις μαθητών με διαφορετικο κοινωνικά και πολιτιστικό υπόβαθρο. Στη συνέχεια, έγινε ψηφοφορία για την πρόταση που είναι περισσότερο αποδεκτή απ’όλους. Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να κατανοήσουν οι μαθητές και να εμβαθύνουν την έννοια της ισότητας και των ίσων ευκαιριών για όλους τους μαθητές.


