Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παναγιούδα, στο πλαίσιο της οποίας είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τον τελικό των ενδοσχολικών αγώνων καλαθοσφαίρισης στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Παναγιούδας. Οι δύο ομάδες που έφτασαν στον τελικό (Γ3, Β2) έκαναν πράξη το ευ αγωνίζεσθαι και τους απονεμήθηκαν αναμνηστικά μετάλλια. Νικητές αναδείχθηκαν οι μαθητές του Β2.





