Την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης ενημερωτική εκδήλωση ευαισθητοποίησης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, που διοργάνωσε ο Δήμος Μυτιλήνης. Στην εκδήλωση συμμετείχαν σχολεία του Δήμου παρουσιάζοντας αξιόλογες δράσεις, με όλες τις συμμετοχές να ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητα και τα σημαντικά μηνύματα που μετέφεραν.
Το σχολείο μας συμμετείχε με δύο δρώμενα: ένα εικαστικό έργο πλαισιωμένο από ποίημα και κείμενο μαθητών, καθώς και ένα δρώμενο κουκλοθεάτρου με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.
Τη συμμετοχή του σχολείου μας συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί Λαϊνά Σύλβια, Νικολαΐδη Αικατερίνη και Τσαρουχά Ολυμπία. Συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες: Ανδρεώτη Μυρσίνη, Βουρνάζου Ιόλη, Καρμίρη Παναγιώτα, Κούκκου Ναυσικά, Λουκά Κωνσταντίνα, Μπόκα Χριστίνα, Περγάμαλη Ερατώ, Τατάκη Αλεξάνδρα, Τσεσμελής Παναγιώτης, Τσιμπίλης Θεόδωρος, Χατζηντάνου Ευτέρπη και Χιωτέλλη Μελίνα.
Συγχαρητήρια στον Δήμο Μυτιλήνης για την αξιέπαινη πρωτοβουλία και σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, συμβάλλοντας στην προώθηση μηνυμάτων σεβασμού, αποδοχής και συνεργασίας.




